piątek, 17 kwietnia 2015

Wnętrzarski Piątek #28: Balkon bo wiosna!

Ciekawa jestem czy to słońce, które od jakiegoś czasu już wygląda nieśmiało tak samo jak mnie tak i Was nastraja do balkonowych zmian? Ja marzę bardzo o kubku dobrej herbaty z książką na powietrzu, a że mój balkon jeszcze nie ruszony od kiedy mamy mieszkanie, to postanowiłam że tego lata koniecznie muszę spełnić to małe marzenie! 

Tym sposobem znalazłam balkon idealny, w którego posiadaniu jest Ola z bloga O Zebrze (kolejnego PRO  w mojej liście!). 
Kurcze no on jest po prostu moim wyśnionym 
Zobaczcie zatem  to cudo! 



Jakiś miesiąc temu wymyśliłam sobie, że na balustradę zaczepię takie patyczki (hmm nie wiem jak to się nazywa w wersji FULL PROFESSIONAL) znalazłam je w Castoriamie, ale nie byłam pewna czy będzie to dobrze wyglądało... Odpowiedź znalazłam i jestem podekscytowana, bo jest dokładnie tak jak bym sobie tego chciała! Patyczki z pewnością zagoszczą więc i u mnie :) 



Druga sprawa to te ziółka wszelkiej maści. W doniczkach prezentują się bosko, a podpisy na drewienkach to po prostu MISTRZ!



Siedzisko i szafeczka. Co ja mam powiedzieć... teraz będzie, że popadam w OCHY i ACHY :D 
No ale nie potrafię inaczej, niech mnie ktoś opanuje bo nie wytrzymam!









AAAAAAAaaaaaaaaa zaczynam zmiany! Koniecznie! JUŻ! 
Ciekawa jestem czy Wy też macie balkony tak urządzone, że po prostu szkoda z nich wychodzić, czy tak jak ja (póki co) jest na nich pusto? Myślę, że jednak warto zainwestować, balkon Oli przekonał mnie w 100%!

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik
#13 Mimowolnie zauroczona: klik klik
#14: kuchnia w bieli: klik kliK!
#15 Łazienka po raz pierwszy: KliK kLIk!
#16 Chatka z 1925 roku! : klIk KLik
#17 Skandynawski Pokój Młodej Damy: KliK klIK!
#18 Biel salonu, piękno dodatków: Klik
#19 Walentynkowe stoły Deconatki: KliK klIK
#20 Sypialnia w stylu Scandi: KLiK klIK
#21 Salon s kuchnią zapraszają: KliK kliK
#22 W pracowni GU kLIk klIK
#23 Kuchnia Pełna Cudów : klik kLIk
#24 Trochę prywaty : KLIK kliK
#25 Wielkanocne inspiracje: kLIk klIk
#26 Przedpokój faworyt i kuchnia w bieli : klIK
#27 biurkowe sprawy i nie tylko: KliK


Ściskam Kochane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips