piątek, 20 lutego 2015

Wnętrzarski Piątek #20 : Sypialnia w stylu Scandi

Ahoj pasjonatom wnętrz!

Nie wiem czy już wspominałam, że od kiedy rozpoczęłam cykl 'Wnętrzarskich Piątków' moje życie leci od piątku do piątku właśnie - a to już 20 raz! 

Dziś będzie Scandi i chyba po raz pierwszy zobaczymy je w sypialni... Nigdy wcześniej nikt się nią u mnie nie chwalił! No więc pierwsza jest Małgosia z bloga Homefocuss i przyznać trzeba - robi to w pięknym stylu <3 Jest tu tak mnóstwo detali, że moje oczy nie mogą się wprost napatrzeć, a co więcej okazało się że Małgosia prowadzi SKLEP z dodatkami, które tu znajdziecie. Nazywa się Redecor (klik) i przyznam że jak go przeglądałam to zobaczyłam całe mnóstwo promocji *.* LUBIMY TO prawda? :D Tak więc tych poszukujących zachęcam do zajrzenia. 

Tymczasem wracamy do sypialni. Jej klimat zmienia się w zależności od pory roku... brzmi znajomo? Taaak, chyba każda z nas rozumie tę potrzebę zmian :) Zaglądnijcie więc śmiało w jej progi 




To co mnie ostatnio fascynuje, być może ze względu na zimę, to wszelkie dzianiny, koce i poduchy z warkoczami. Są boskie (czego dowodzą te fotki)  <3


A tu sypialnia z szerszego ujęcia. Widziałam też u Małgosi wersję marynistyczną pościeli i dodatków - na lato w sam raz! Teraz jest jednak zimowo i mnie to bardzo odpowiada!




Lampiony, świeczniki, plakaty - chcę je wszystkie *.*



I jak Wasze wrażenia ze skandynawskiej sypialni?  Ja czuję się zmotywowana do działań remontowych lub chociaż drobnych zmian, bo mój budżet chwilowo jest ograniczony, ale co mi tam! Niektóre poprawki nie wymagają wielkiego nakładu, a jednak wprowadzają nastrój 'ZMIANY' 

PS. Poczynania Małgosi można śledzić też na Instagramie <3


TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik
#13 Mimowolnie zauroczona: klik klik
#14: kuchnia w bieli: klik kliK!
#15 Łazienka po raz pierwszy: KliK kLIk!
#16 Chatka z 1925 roku! : klIk KLik
#17 Skandynawski Pokój Młodej Damy: KliK klIK!
#18 Biel salonu, piękno dodatków: Klik
#19 Walentynkowe stoły Deconatki: KliK klIK

UŚCISKI!


3 komentarze:

  1. Deski nad łóżkiem są fantastyczne!!!!!! Bardzo fajny sposób na zmiany w sypialni bez konieczności wymiany łóżka:)

    Pozdrawiam Małgorzata z iloveshabb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba moje ulubione posty u Ciebie! :)
    Podziwiam dzisiejsze wnętrze.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, zawsze dają mi powera do wprowadzenia zmian w domu :D Że też wszyscy mają tak pięknie! szok :D

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips