poniedziałek, 16 lutego 2015

Deconatkowy Album wakacyjny - art journal 'All Aboard' by Papermania

HALO :) 

Tak jak zapowiedziałam, dziś będzie o albumie moim własnym. Jestem z siebie dumna- w końcu udało mi się go stworzyć, a zabierałam się do niego od sierpnia :D 

Zdjęć jest całe mnóstwo, choć to i tak tylko wycinek z tego co mieści album. Po raz pierwszy wykonałam go na bazie Art Journal - był to 'All Aboard' by Papermania i teraz mam ochotę tworzyć ich więcej i więcej <3 Klejenie go to czysta przyjemność! 


Nie będę się rozpisywała, bo to chyba nie ma dziś sensu... i tak jestem zmartwiona ilością zdjęć które tu wrzuciłam więc nie będę Was zarzucać jeszcze tekstem :D Zapraszam do zaglądnięcia w mój album z zeszłorocznej już Chorwacji :) 






Kieszonki chyba podobają mi się najbardziej. W albumie jest ich kilka. Z tej niżej zdjęcie wyciąga się za pomocą przymocowanego sznurka.





 O a tą karteczkę podnosi się do góry i ogląda spodnie zdjątko. Niestety niektóre zdjęcia nie powinny ujrzeć światła dziennego (sami wiecie jak to jest na wakacjach xD )  więc zostawię je dla siebie :D




I pod tym 'snapem' kryją się zdjęcia, ale jakość zrobionych przeze mnie fotek nie powala, więc sobie odpuszczę :D



NO to chyba na tyle co mogę Wam pokazać, reszta jest albo złej jakości zdjęciowej albo po prostu nie powinnam jej umieszczać na blogu :D 
Ciekawa jestem Waszego zdania na temat takich albumów, robicie sobie podobne pamiątki? 

Ściskam!



6 komentarzy:

  1. Swietna robota , i ile wspaniałych wspomnień przy niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I aż chce się do tych wspomnień wracać! Spoglądanie w własnoręcznie przygotowany album to czysta przyjemność :)

      Usuń
  2. świetny album. Marzą mi się takie..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wydaje się że w przypadku scraperek nic prostszego wykonać sobie album, ale jak wiadomo - szewc bez butów chodzi -.- Mimo wszystko polecam czasem zająć się swoim własnym 'zamówieniem' - MEGA FRAJDA :)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips