środa, 25 maja 2016

Wieczór Panieński - Garden Party!

Halo!

Wiem, że czekacie na relację ze ślubu w Teatrze Rozbark, ale powody, dla których go jeszcze nie udostępnię są dwa:
PRIMO - kiedy patrzę na moje zdjęcia z niego jestem wprost zażenowana i mam cichą nadzieję, że jakoś w niedługim czasie dostanę prawdziwe cudeńka prosto od Fabryki Kreatywnej, które pokażą właściwy klimat tego wydarzenia, a którego zajawkę możecie zobaczyć tutaj: KLIK 

SECUNDO - w minioną sobotę po ślubie w Rozbarku, miałam niesamowitą przyjemność bycia na Wieczorze Panieńskim kochanej Magdaleny (World on a fork), której zdjęcia nie raz witały już na moim blogu ♥

Chciałam więc natchnąć Was dziś tym naszym przeżyciem, bo każda z nas chyba uważa je za najwspanialsze na świecie Garden Party!
Zapraszam Was do naszego Tajemniczego Ogrodu, w który każda z nas włożyła całe serducho, by wyszło tak, aby Magda tego dnia czuła się najszczęśliwszą Przyszłą Panną Młodą!  
Żeby nie było - mój wkład w dekorację był bardzo ograniczony ze względu na to, że byłam pochłonięta pracą i tak wiele zawdzięczam dziewczynom, którym dając jedynie jakieś stałe elementy poradziły sobie fantastycznie! ♥ ♥ ♥ 
Szczególny udział miała tu Magda z Cudolepek, nie tylko w dekoracje ale i wypieki, które zobaczycie już zaraz :))) 
Uważajcie - ślinka poleci - taki to odruch bezwarunkowy.
A CUDNE zdjęcia są dziełem Agnieszki z Kolonowe ♥ 
Ja nie mogę wyjść z podziwu i wiecie co? 
Było tak fantastycznie i przezabawnie (Michaliny sprawka! przez Ciebie śmiechem zanoszę się do dziś!), że mogłabym nie wychodzić z Ogrodu jeszcze całą noc :))































Dodam jeszcze, że sąsiedzi byli niezwykle zadowoleni z takiego obrotu sprawy :D Zaglądali przez płot jak tylko mogli! 

I jak Wam się podoba taka alternatywa dla Wieczoru Panieńskiego?


♥ Magdaleno ♥ 
Sobota już tak blisko, że wprost nie mogę się doczekać!
3...2...1...

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips