piątek, 27 lutego 2015

Wnętrzarski Piątek #21 : Salon z kuchnią zapraszają!

HALO :) 

Dziś po raz kolejny nasycać będziemy oczy pięknymi wnętrzami. Tym razem pochodzą one od Oli z świetnego bloga Home on the Hill (KliK) <3 A zobaczycie salon w połączeniu z kuchnią, czyli coś czego jeszcze u mnie nie było i co z pewnością może zainteresować posiadaczki tego typu połączenia we własnym mieszkanku czy domu. Zaglądnijcie śmiało!



Zacznijmy więc od salonu. Urządzony został w nowoczesnym stylu, ale czasem można napotkać w nim dodatki romantyczne, jak z Prowansalskich uliczek - chociażby poduszki czy zawieszki. Kolorystyka pokoju zdecydowanie mi odpowiada, jest spokojna i z pewnością można się w nim zrelaksować :)



Nie wiem jak Wy, ale ja jestem pod wrażeniem napisu "HOME"! Jest wyjątkowy, każda litera niby inna, ale to właśnie dodaje mu uroku - CUDO <3



Przejdźmy powoli w stronę kuchni...  cóż za romantyczny kącik. Chętnie przysiadłabym na takim bujanym fotelu i wśród wrzosów poczytała ulubioną książkę <3 



 O! A tutaj to już nie weim na co zwrócić uwagę, bo podoba mi się wszystko dosłownie! Te białe meble, miętowa półeczka, druciany koszyk i WAGA... tak taka właśnie chodzi po mojej głowie (chyba już o tym wspominałam :D ) 



 OCZY NASYCONE? Moje zdecydowanie tak! 
Jeśli jesteście u mnie pierwszy raz, miło mi będzie jeśli dołączycie do grona obserwatorów :) 


Chciałabym Was również zaprosić do mojego wydarzenia na Fanpage, w którym proponuję warsztaty scrapbookingu dla dosłownie wszystkich! KLIK


TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik
#13 Mimowolnie zauroczona: klik klik
#14: kuchnia w bieli: klik kliK!
#15 Łazienka po raz pierwszy: KliK kLIk!
#16 Chatka z 1925 roku! : klIk KLik
#17 Skandynawski Pokój Młodej Damy: KliK klIK!
#18 Biel salonu, piękno dodatków: Klik
#19 Walentynkowe stoły Deconatki: KliK klIK
#20 Sypialnia w stylu Scandi: KLiK klIK

UŚCISKI!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię zaglądać do Oli, oprócz ładnej przestrzeni jest fajną babką i sa ciekawą rodzinką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips