piątek, 12 grudnia 2014

Wnętrzarski Piątek #10 + deconatka ROZDAJE!

AHOJ KOCHANI! 

dziś mam Wam sporo do przekazania więc postaram się streścić :) PO PIERWSZE - będzie dziś piękny kuchenno-świąteczny Wnętrzarski Piątek, a PO DRUGIE zapraszam Was do ustawienia się w kolejce po WIANEK NATURAL, który trafi do jednego z Was - szczęśliwców! Już nie mogę się doczekać <3 A zatem... zaczynamy Wnętrzarski Piątek! 

Na moim skromnym blogu goszczę dziś Alicję z bloga 'Kolorowe Marzenia Ali' (klik klik). Postanowiłam pokazać Wam zakątek jej pięknego domu, gdzie można zachwycić się nie tylko wnętrzem, ale i świątecznymi dekoracjami! Będzie to więc kuchnia...
Zaczynamy od wejścia- już tutaj jest tak grudniowo, a to za sprawą fantastycznego kalendarza adwentowego, który Ala zrobiła sama  <3 Można? Można! 




 A tutaj choinka zmalowana kredą... CUDO!

Wejdźmy trochę głębiej do kuchni. Wiem, że Ali marzą się białe meble, lecz mnie bardzo podobają się takie jak ma, dodają wiele ciepła. Ale jak wiadomo KOBIETA ZMIENNĄ JEST więc rozumiem też potrzebę tej zmiany i trzymam za nią kciuki :) 




 I na koniec kilka zimowych świątecznych detali <3 


Ciekawa jestem czy Was także zachwycił klimat panujący w kuchni Ali :) Dajcie znać! 


Tymczasem przechodzimy do drugiej części mojego posta - postanowiłam, że ktoś z Was znajdzie pod choinką także Deconatkowy prezent! ogłaszam więc akcję DECONATKA RAZDAJE! Do wygrania wianek Natural 100% handmade - powstał (jak wszystko co robimy) w pracowni Deconatka :) 



Zasady udziału w konkursie:
1. Zostaw proszę komentarz pod postem, w którym napiszesz, że zgłaszasz się do konkursu :) 
2. Udostępnij u siebie na blogu banerek konkursowy z linkiem do tego posta (jeśli nie posiadasz bloga, omiń ten krok :)) 
3. Zostań obserwatorem bloga 
4. Jeśli posiadasz konto na Facebooku miło mi będzie, gdy polubisz fanpage DECONATKA (klik klik)
5. Konkurs odbywa się w dwóch miejscach: tutaj oraz na moim fanpage'u :)
6. Jeśli jesteś anonimem (nie posiadasz bloga) proszę pozostaw swoje imię oraz maila. 


Bawimy się do  21.12.2014  do północy
 (Wybrałam taką datę, żeby kurier zdążył donieść paczuszkę do Świąt :) Wyniki ogłoszę w dniu następnym, zwycięzcę wybiorę w drodze losowania)


ALE TO NIE KONIEC!

Od jutra aż do 21.12 CODZIENNIE o godzinie 8:00 na blogu oraz na fanapage udostępnię promocję na jeden z naszych wyjątkowych świątecznych produktów! Będą więc stroiki, wianki, a także prezenty takie jak albumy na zdjęcia, kalendarze i tak dalej. Wierzcie mi - warto będzie zaglądać, bo okazje się nie powtórzą, a z każdego produktu mamy tylko jedną sztukę! Kto pierwszy zgłosi się komentarzem - wygrywa promocję :) 


Uff to chyba tyle z mojej strony, mam nadzieję że dobrnęliście ze mną do końca *.*

Życzę Wam przyjemnej zabawy! Będzie mi miło jeśli puścicie w świat informację o moim konkursie i promocji <3 

BUZIAKI!

18 komentarzy:

  1. O tak... Ala ma piękny domek! Znam jej bloga i obserwuję już kupę czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie! Ja dopiero niedawno go odnalazłam, ale może to dlatego, że wcześniej o wiele mniej intensywnie bawiłam się w blogowanie (wiem, wiele straciłam!) Teraz za to mogę nadrabiać i oglądać Wasze cudne domy godzinami, a ten od Ali jest przepiękny! :)

      Usuń
    2. Ach... zapomniałam dodać, że gdybyś miała ochotę włączyć się do konkursu to daj znać! Będzie mi niezmiernie miło! :)

      Usuń
  2. Mi też marzą się białe meble w kuchni:)) i oczywiście zgłaszam się na konkurs:)

    Pozdrawiam Małgorzata z iloveshabb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo mi miło, że zaglądasz! Białe mebelki robią swój klimat, trzymam więc kciuki i za Twoje kuchenne marzenia!

      Dziękuję, że zgłosiłaś się do konkursu! Gdybyś miała ochotę, to możesz puścić w szeroki świat info o konkursie na facebooku, bo dostrzegłam Ciebie również i tam <3 Bardzo, bardzo się cieszę! :)

      Usuń
  3. kilka dni temu trafiłam na blog Ali i jestem pod ogromnym wrażeniem jej kreatywności, gustu i dobrego smaku. bardzo mi się podoba jej dom :)

    i do konkursu oczywiście również się zgłaszam, meldując zastosowanie się do podanych wytycznych :)
    (oprócz punktu nr 6) :)

    pozdrawiam cieplutko! ♡
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marysiu! Ja też bardzo polubiłam bloga Ali i zamierzam zaglądać regularnie, bo aż miło popatrzeć (i coś podpatrzeć :))

      Dziękuję za udział w konkursie! Zapraszam też do zaglądania na promocje - w razie wygranej mogę puścić w paczce więcej rzeczy na mój koszt (;

      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Śledzę bloga Ali od jakiegoś czasu. Zachwyca, oj zachwyca :) Zdolna z niej babeczka, jestem szczerze oczarowana jej domem :) :) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Ala to prawdziwie artystyczna dusza :) Kasiu zajrzałam też do Ciebie i bardzo mi się spodobało! Czy można zostać u Ciebie obserwatorem bloga, bo nie znam się na wordpressie? Serdeczności!

      Usuń
  5. Z chęcią zgłaszam się na konkurs:D Ali blog znam i bardzo lubię! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią ja także dołączę do konkursu :) Deconatka uwielbiam wszystkie te cudeńka ktore tworzysz!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią ja także dołączę do konkursu :) Deconatka uwielbiam wszystkie te cudeńka ktore tworzysz!

    Pozdrawiam!

    Monika Klyszcz
    moni_kly@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło <3 super, że dołączyłaś namiary :D

      Usuń
  8. Dom Ali znam od dawna i obserwuję blog juz spory czas :) piękny dom, piękne dekoracje, świetne pomysły :)

    wianek świetne i zgłaszam się do zabawy :)
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka bardzo mi miło :) Już niedługo rozwiązanie, zobaczymy komu się poszczęści ;))))

      Usuń
    2. Nie zapomnij jeszcze dodać bloga do obserwowanych :) Będzie mi bardzo miło!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips