poniedziałek, 1 grudnia 2014

Sezon świąteczny otwarty! Kupony Miłości po raz pierwszy :)

Kochani! 

Rozpoczynamy świąteczne szaleństwo! Jestem taka podekscytowana, zwłaszcza, że dla mnie będą to pierwsze Święta spędzone z moim już-mężem w naszym pierwszym mieszkanku <3 Ale wracając do scrapów, bo to o nich dziś mam pisać- wyczarowałam w pracowni ostatnio coś, co wydaję mi się może być wyjątkowym prezentem, a mianowicie: KUPONY MIŁOŚCI w świątecznym pudełeczku. 





Pewnie teraz zastanawiacie się co to takiego :) Śpieszę by wytłumaczyć! 
Kupony miłości to bileciki, które sprawią wiele przyjemności obdarowanej osobie. Zapisuje się bowiem na nich rzeczy bądź czynności, jakie pragniemy dla niej spełnić. Czy to będzie upieczenie ulubionego sernika, romantyczny wieczór (najlepiej dokładniej określcie co będzie się działo :)), a może popołudnie z grą Playstation, masaż czy też wyjście do kina... sami zdecydujcie, bo najlepiej wiecie co uwielbia ta wyjątkowa osoba :)



Moje pudełeczko zawiera 10 kuponów. Na ich pierwszej stronie widać świąteczne obrazki (jeden posiada wykropkowane miejsce - wykorzystajcie je na jakąś ciekawą dedykację!). Z tyłu natomiast zostawiłam miejsce na wypisanie przez Was, jakie życzenia spełnicie. Kiedy osoba wręczy Wam kupon, zasada jest prosta - musicie stanąć na wysokości zadania i po prostu je wykonać :) 




A komu można podarować takie pudełeczko? NO DOSŁOWNIE WSZYSTKIM! Swojej drugiej połówce, mamie, tacie, a może obojgu rodzicom, rodzeństwu, przyjaciółce, lub komuś kto jest po prostu dla Was ważny. Myślę, że dzięki temu, będziecie mogli pokazać jak bardzo Wam na nich zależy, a przy okazji spełniać swoje małe przyjemności :)

Jak Wam się podoba ten pomysł? Podarowalibyście podobne pudełeczko bliskiej osobie?

Jeśli macie ochotę je zamówić, piszcie śmiało w komentarzu bloga, Fanpage lub na priv :) 
Póki co mam tylko jedno, ale jeśli więcej osób o takim zamarzy... pomyślimy :) 

Pracę zgłaszam na wyzwanie

RAPAKIVI


http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-naturalne-z-rapakivi-natural.html


BUZIAKI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips