piątek, 5 grudnia 2014

Wnętrzarski Piątek#9: Skandynawski Salon Ateny!

Halo!

Dziś jestem bardzo podekscytowana, bo mam okazję pokazać na skromnych łamach Deconatki pierwsze SKANDYNAWSKIE WNĘTRZE <3 No i dodać muszę, że jest to dla mnie ogroooomny zaszczyt oraz uczta dla mych oczu i jestem przekonana, że dla Waszych również!

Autorką dzisiejszego wnętrza jest ATENA z bloga DREWNIANA SZPULKA (KLIK KLIK). Atena jest meeeega zdolna i przemiła, co zresztą widać na jej blogu, więc koniecznie zajrzyjcie! A tymczasem wracając do zdjęć - przedstawiam Wam salon w skandynawskim stylu. Jest przepiękny i mogłabym w nim zamieszkać od zaraz! Zatem: PRZEGLĄDAJCIE ŚMIAŁO!


To co pierwsze rzuca się mi w oczy to cudowny żyrandol i pikowana kanapa. Są cudne! Wszystko tworzy tak spójną całość, że robi wręcz niesamowite wrażenie - też tak myślicie? 



Kocham stołowe detale! Muszę przyznać że dzięki tym zdjęciom stwierdzam jedno - wnętrza nie mogą obyć się bez dekoracji!




Coraz częściej widzę, że świat bez firan potrafi się jednak obyć! Pięknie jest mieć okno otwarte na zieloną przestrzeń i Ateno zazdroszczę Ci tego z całego serducha <3





Ja nie potrafię przestać się zachwycać pokojem Ateny, a Wy? Może też macie podobne wnętrze lub planujecie urządzić się w skandynawskim stylu? 

A może chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami? 

Pochwalcie się jak mieszkacie czy pracujecie. Napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy, czyli salon Natalii: KLIK KLIK!


POZDRAWIAM CIEPLUTKO! 

11 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia pięknego wnętrza :)
    bardzo miło mi u Ciebie gościć :)

    serdeczności!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu ależ się cieszę, że postanowiłaś zostać ze mną na dłużej! Taki mały prezent od Mikołaja <3 Zgadzam się w 100% - zdjęcia są zrobione z wielkim kunsztem, o wnętrzu już nie wspominając!

      Usuń
  2. Uwielbiam Atenę i jej wnętrza oraz wyczucie smaku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że zaglądnęłaś Ali! A Atena ma tak wspaniały gust, że naprawdę można jej go pozazdrościć :)

      Usuń
  3. Piękne wnętrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga Ateny śledzę od dawna i też twierdzę, że mogłabym zamieszkać w jej mieszkaniu od zaraz :P. Wszystko tam do siebie pasuje, jest takie jasne i przyjemne dla oka. Jestem po raz pierwszy u Ciebie i z chęcią się rozjerzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mako miło mi Cię gościć! zgadzam się z Tobą w 100%, może Atena zechciałaby wynajmować nam je na krótkie pomieszkiwania...? To mógłby być nawet niezły biznes :D

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips