poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wyniki losowania 'DECONATKA ROZDAJE'

Halo!

Dziś chyba wszyscy są zagubieni w ferworze przygotowań świątecznych, JA TEŻ! Cały weekend upłynął mi na dekorowaniu, zakupach i tym podobnych sprawach. W końcu powstała moja pierwsza własna choinka, która teraz w domu wprowadza magiczny klimat :) Mam nadzieję, że przez Święta uda mi się cyknąć kilka fotek i napiszę co nieco na blogu, ale... wiadomo jak to jest w Święta, więc wolę nic nie obiecywać -.-  

NO  DOBRZE, nie będę już przedłużała, bo wiadomo po co tu zajrzeliście i na co czekacie <3 Chciałam żeby losowanie było jak najbardziej sprawiedliwe więc postanowiłam nagrać filmik (jakość niestety średnia -. ). Wybaczcie mi mój poranny look - filmik miał obejmować tylko moje dłonie, tymczasem trochę mnie widać i nic na to nie poradzę, DUBLI BYĆ NIE MOGŁO :D 

W sumie w konkursie wzięło aż 50 osób! Jestem pod wrażeniem i bardzo bardzo mi miło gościć u siebie nowe duszyczki, które zaczęły mnie obserwować <3 A teraz LOSOWANIE:




!!!MAMY WIĘC ZWYCIĘZCĘ!!!
a raczej zwyciężczynię

WIANEK NATURAL otrzymuje... 



<3 OLA ŚMIETANKA <3

Olu serdecznie gratuluję! Skontaktuj się ze mną proszę przez Fanpage ;)
A Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie! Fajnie było widzieć jak się zaangażowaliście, jest to dla mnie baaardzo miłe! Mam nadzieję, że w kolejnych również będziecie tak chętnie brali udział :)


TYMCZASEM... gdybym nie zdążyła już nic skrobnąć przed Świętami, chciałabym życzyć Wam by ten magiczny czas Bożego Narodzenia minął Wam w wymarzonej przez Was atmosferze, wśród ludzi których kochacie i przede wszystkim w zwolnionym tempie, abyście mogli docenić każdą chwilę podwójnie! Oby Dzieciątko Jezus przyniosło ze sobą pokój, nadzieję i miłość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips