środa, 31 grudnia 2014

Czas na Nowy Rok!

Przyszedł czas pożegnać stary rok 2014 i przywitać dziś nowy 2015! Mam nadzieję, że za jego sprawą spełnicie Wasze noworoczne postanowienia i będzie on lepszym od tego poprzedniego :)

Ja wracam do mojego pisania postów, wiem ostatnio mało się odzywałam - wybaczcie, poświąteczny czas spędzałam na Wsi bez dostępu do internetów... Codziennie jednak myślałam o Was i co tylko mogłam, odczytywałam na telefonie. 

Dziś zapewne szumi Wam w głowach więc nie będę się rozpisywała- pokażę Wam przerobiony nieco budzik. Pozyskałam go na targu staroci i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Postanowiłam dodać mu kilka nowych elementów - przede wszystkim żywiczne skrzydełko i trybiki, użyłam też pasty strukturalnej i distressów, efekt zobaczcie sami :)









Pracę zgłaszam na wyzwanie Altair Art - stare i nowe (klik klik)



Buźka!

6 komentarzy:

  1. piękny wyszedł! :)

    a w Nowym Roku samych szczęśliwości życzę! :)
    uściski!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i fantastyczne wykonanie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł i piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips