piątek, 31 października 2014

Wnętrzarski Piątek 4: Pokój Gościnny pełen staroci

Witajcie po raz czwarty w progach Waszych domów!

Po pierwsze - dziękuję Wam za każdy zostawiony przez Was komentarz na moim blogu - czytanie ich sprawia mi ogromną przyjemność! A teraz wracamy do rzeczy :)

Co dziś będziecie mieli okazję oglądać? Pokój gościnny, który zdecydowanie przywołuje vintage'owe klimaty <3 Wiele w nim zdjęć z przeszłości, meble stylizowane na stare... i wiecie... to kolejny pokój urządzony przez moich rodziców :) 

Mam tu kilka ulubionych elementów- po pierwsze ogromne lustro w rogu *.* ! Drugim jest wisząca pod lampą metalowa kratka, która podobnie jak w poprzednim pokoju dekoracja lampy, zmienia się w zależności od świąt czy pory roku <3  A trzecim jest wisząca na wieszaczkach porcelana, przyznam że strasznie ją lubię :) A teraz życzę MIŁEGO ZWIEDZANIA!







Znaleźliście w tym pokoju Wasz ulubiony detal? Myślę, że przy tylu możliwościach jest w czym wybierać :)


Tymczasem wszystkich, którzy chcą się włączyć w mój wnętrzarski projekt gorąco zachęcam, żeby się do mnie odezwali! Pochwalcie się jak mieszkacie czy pracujecie. Napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com

ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE WNĘTRZARSKIE PROJEKTY:

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!


Buziaki!

2 komentarze:

  1. Ujął mnie za serce pokój stworzony przez Twoich rodziców. Jest w nim to coś za czym Tęsknię - pozdrawiam Margo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo masz rację, jest w nim jakaś magia, którą zawsze czułam. Miło jednak jest dowiedzieć się, że inni też ją dostrzegają! Czyli jednak nie tylko sentyment mnie wiąże z tym wnętrzem, ale chyba też jego prawdziwe piękno :)
      Serdeczności!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips