poniedziałek, 20 października 2014

Album dla Leona

HALO! 

Dziś kolejny poniedziałkowy scrap, przyznam się, że tyle ich czeka w kolejce do udostępniania, że poniedziałek powinien występować co najmniej dwa razy w tygodniu ^ ^ 

Tym razem pokażę Wam album stworzony na specjalne zamówienie Wioli, jako prezent dla małego Leonka :) Wiola była bardzo konkretna, od razu zaznaczyła, że ma być chłopięco i prosto, wiedziała też nie tylko jakie kolory ale i WZORY papierów są w jej guście! Weekend minął mi zatem pod znakiem cudnego scrapowania, a Wy możecie zobaczyć efekty mojej pracy :) Zdjęć jest sporo, ale jakoś nie chciałam ominąć żadnej strony więc wrzucam wszystkie, mam nadzieję że Was nie zanudzą <3  
























O, a tutaj w ferworze całej zabawy stworzyłam jeszcze Roczkową Czapę, która czaka na nową właścicielkę lub właściciela :) Może niedługo znajdę chwilkę żeby wrzucić ją na sklep, choć muszę przyznać że ostatnimi czasy nie wiem w co ręce włożyć... 



Pracę zgłaszam na wyzwanie:

craft for the craic: Challenge #9 - Something suitable for a child


Miłego poniedziałku!

4 komentarze:

  1. Album na żywo jest równie piękny, a może nawet jeszcze piękniejszy :) Dzięki Natalia za świetną i profesjonalną robotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kiedy mogę spełnić czyjeś życzenie i przy tym mieć świadomość, że tak bardzo się podoba! <3

      Usuń
  2. Beautiful. Absolutely amazing. Love the colours. Thank you so much for joining in our challenge for October over at Craft for the Craic :)
    Eithne

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips