środa, 8 października 2014

Tutorial #1: otwierany Deconatkowy Plan Lekcji

Halo!

Pamiętacie nasz poniedziałkowy Plan Lekcji? Jeśli nie to zaglądnijcie koniecznie tutaj: Klik Klik
Dziś mój mały debiut- pierwszy Deconatkowy Tutorial, a będzie on dotyczył właśnie tego planu :) Zaczynamy? Czas START!




Co będzie nam potrzebne: 

  • tekturowa baza pod album - moja ma wymiar 30x30 cm
  • Karton
  • Taśma dwustronna
  • Taśma washi
  • Papiery scrapbookowe
  • Papier craftowy
  • Linijka
  • Nożyczki 
  • Wstążki 
  • Kwiatki 
  • wybrane przez Was dekoracje :) 

KROK 1
Tekturowe pudełko przecięłam tak, aby zostały mi dwie ścianki o wymiarach: dłuższa 19 cm, krótsza 14 cm.





KROK 2
Taśmą dwustronną przykleiłam 3 różne papiery scrapbookingowe na bazę teczki. Jeden z nich jest widoczny już na tym zdjęciu, reszta dopiero później, jakoś mi to umknęło przy robieniu fotek -.-   



KROK 3
Tutaj zaczęłam bawić się taśmą washi - postanowiłam zakamuflować wszystkie krawędzie teczki, bo jak widać na poniższej fotce, są one po prostu brzydkie :D



A tak wygląda gotowa baza pod plan lekcji :)



KROK 4  
Na albumową bazę przyklejam duży papier scrapbookowy  30x30 cm.



KROK 5 
Na craftowym papierze wydrukowałam sobie napis "Plan Lekcji", listę z przedmiotami oraz dniami tygodnia. Potem sobie je wycięłam, a dalej poszła w ruch gąbeczka i czarny tusz. Uwielbiam przydymiony efekt, więc nie mogłam się oprzeć- przytuszowałam każdą karteczkę z osobna a także tekturową bazę albumową :)



A taka jest różnica między przytuszowanymi i nieprzytuszowanymi karteczkami :)



KROK 6
Taśmą dwustronną przykleiłam teczkę do bazy albumowej. Dalej poukładałam sobie przedmioty według planu. Postanowiłam przy poniedziałku, czwartku i piątku podłożyć dodatkowy kolorowy kartonik, to tak dla kontrastu. 

KROK 7
Każdy z przedmiotów nakleiłam na kosteczkę 3D i przyczepiłam do teczki. Dzięki temu będzie można podmieniać kolejność na planie, gdyby coś się zmieniło :) 



KROK 8
Zaczynamy dekorowanie! Tutaj pozostawiam Wam pełne pole do popisu- bawcie się dobrze! Ja na górnej części teczki przykleiłam na kosteczki 3D napis "plan lekcji". Do ozdabiania użyłam trybików nie tylko tekturowych, ale też prawdziwych, pozyskanych z rozebranego budzika <3 Użyłam też wycinanki (kartonik school house) z zestawu ele.ment.ary od Simple Stories. Później dodałam trochę kwietków, dżetów, naklejek i innych metalowych elementów. Na końcu zrobiłam dwie dziurki w miejscach w których baza albumowa już je wcześniej miała, ale ze względu na naklejony papier zniknęły i przeciągnęłam dwie wstążki- szerszą w kratkę i węższą czarną. Związałam u góry na kokardkę i gotowe - plan lekcji można przywieszać <3





Zobaczcie jeszcze jak przyczepiłam metalowe trybiki do pracy- zawiązałam na nich sznurek, dałam kapkę kleju na gorąco i tym samym klejem przykleiłam je do teczki. Później zakryłam to miejsce kwiatkami, żeby nie było go widać :)  


I jak tam Wasze Plany? 
Mam nadzieję, że mój tutorial choć trochę Wam pomógł i nasunął jakieś nowe pomysły :) Jeśli widzicie jakieś niedociągnięcia, chętnie się o nich dowiem, w końcu dopiero zaczynam tę zabawę :) Dziś już się z Wami żegnam i trzymam kciuki za Wasze dzieła! Buziaki! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips