poniedziałek, 6 października 2014

Plan Lekcji nie taki nudny :)

Ahoj!

Ale ten czas leci, wydawałoby się że jeszcze niedawno cieszyliśmy się wakacjami, a tu już pierwszy miesiąc roku szkolnego za nami... po prostu niemożliwe! W związku z tym z małym opóźnieniem chcę przedstawić Wam Kochani mój pomysł na plan lekcji :) Moim zdaniem plan lekcji nie musi być taki nudny, niech stanie się elementem pokoju dziecka :)

Ten mój stworzyłam w formie otwieranej 'teczki'. Aby zobaczyć plan trzeba więc zaglądnąć do środka. Chciałam żeby był z nieco craftowym stylu, no i miałam ochotę użyć świeżo zdobytych zegarkowych trybików <3 Zawieszony jest na wstążkach, więc wystarczy pinezka wbita do tablicy korkowej czy ściany i gotowe :) Na początek zobaczcie więc zewnętrzną stronę: 









A teraz czas na sedno: PLAN LEKCJI! Papiery są dość żywe, ale nie chciałam przesadzać z dekoracjami, w końcu liczy się tu głównie PLAN, który ma być czytelny :) Chciałam też by mógł służyć przez więcej niż rok, dlatego wszystkie przedmioty przyklejałam na kosteczki 3D, myślę że później spokojnie można przekleić ich kolejność :)







No i jak Wam się podoba scrapbookingowy Plan dla Dziecka? Powiesilibyście taki w pokoju? 

Postanowiłam, że pokażę Wam jak go zrobić samemu, dlatego JUŻ W ŚRODĘ zapraszam Was na mój pierwszy DECONATKOWY TUTORIAL! Mam nadzieję, że może natchnie Was to do wykonania podobnego nie-nudnego planu dla Dziecka :)

A pracę zgłaszam na wyzwania:

Artimeno: Praca związana ze szkołą



Craftowy Ogródek:  Wyzwanie tekturowe z Eco Scrapbooking
tekturki użyłam jako bazy pod "teczkę" oraz przy napisach: "Plan lekcji" i z przedmiotami


Wyzwanie Latarni Morskiej: użyłam kwiatuszków z tego zestawu: klik klik oraz brązowego tuszu Latarnia morska 





Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam w środę, zajrzyjcie koniecznie :)


4 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł i piękne wykonanie, mnogość detali:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Dido / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mi miło :) zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Jest naprawdę przepiękny, bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do takiego kolorowego planu mimo wszystko czasem będzie chciało się zaglądnąć :) Ja dziękuję za tak przyjemne wyzwanie <3

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips