niedziela, 5 października 2014

ZMIANY BLOGOWE!

Halo!

Trochę mnie tu nie było, ale jest tego pewien powód, a mianowicie POSTANOWIŁAM OSTRO WZIĄĆ SIĘ ZA MOJE BLOGOWANIE. Wiem, można by uznać to za mały paradoks, ale moja nieobecność była spowodowana przygotowaniami do wprowadzenia zmian blogowych :) 

Zrobiłam sobie zatem PLAN, bo bez planu to działanie może popaść niestety w nicość -.- Ale jest i on: mój Deconatkowy zorganizowany tydzień blogowy <3 Posłuchałam nieco innych, nieco siebie i gotowe! Zobaczcie zatem, czego możecie spodziewać się tutaj  każdego tygodnia :)




A o co chodzi w każdym z tych punków? W tym tygodniu będziecie mogli się przekonać odwiedzając bloga w poniedziałek, środę i piątek. Mam nadzieję że nie zapomnicie :)

DO ZOBACZENIA JUŻ JUTRO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips