środa, 22 października 2014

Tutorial #2 Robimy Czekoladownik

AHOJ!

Przyszedł czas na mój drugi tutorial. A dzś postanowiłam przygotować czekoladownik, czyli pudełeczko, dzięki któremu ładnie możemy wręczyć komuś czekoladę i na przykład kaskę :) Ten mój został stworzony na ślub.



PRZYGOTUJ:
  • bazę pod czekoladownik (ja swoją kupiłam w eco-scrapbooking)
  • taśmę washi 
  • 2-3 papiery do scrapbookingu
  • postarzacz papieru Tima Holtza
  • taśma dwustronna
  • koronki, kwiatuszki, wstążeczki i wszystko inne co może posłużyć Wam do dekoracji :) 




KROK 1
Taśmą Washi obkleiłam wszystkie krawędzie czekoladownika. Później po-przymierzałam papiery i ustaliłam który gdzie wkleję :)



KROK 2
Banalny- czekoladownik obkleiłam papierem ^^


KROK 3 
Pobawiłam się nieco koronką. Tą pozyskałam z mojej sukienki, której już nie używałam :D Powycinałam wzorek, potem odpowiednio poprzyklejałam i już :)


KROK 4
Urwałam kawałek papieru i użyłam postarzacza żeby uzyskać 'stare krawędzie'


KROK 5
Teraz dekorujemy :) Kwiatuszki, wstążeczki i inne koronki idą w ruch! 


KROK 6
Przygotowałam etykietkę "Mąż & Żona", trochę przytuszowałam, zawiesiłam wstążkę i gotowe!


A tak papierami obkleiłam tył :)



I tu już gotowy CZEKOLADOWNIK. W środku umieściłam stempelek z cytatem od Beaty Kowalczewskiej.  Bardzo dziękuję <3  




To tyle! Jeśli macie ochotę, napiszcie jak podoba się Wam Czekoladnikowy Tutorial :) 



2 komentarze:

  1. Natalko ... piękny czekoladownik łapki Twe poczyniły ! Vintagowy klimacik ... ach, lubię takie prace !
    Dziękuję za wiadomość, że digi-stempelek się przydał :)))) Cieplutko pozdrawiam ! Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że wpadłaś ;) No i oczywiście podziękowania za stempelek <3 Pozdrowionka!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips