piątek, 10 października 2014

Wnętrzarski Piątek #1: w industrialnej wersji

Ahoj!

Przyszedł czas na mój pierwszy post z cyklu "Wnętrzarskie Piątki" <3
A zaczniemy z POMPĄ, bo swoimi czterema kątami postanowiła się z nami podzielić Natalia z Maszynerii (jeśli nie znacie jeszcze tej cudnej pracowni, to zajrzyjcie koniecznie! KLIK KLIK) Dziś przedstawię Wam jej osobisty warsztat, który został urządzony w moim ukochanym industrialnym stylu. 



Po pierwsze zakochałam się w tej ceglanej ściance! A zaraz po niej przypatrzyłam się trochę mocniej i co?! A no przecudny, wręcz boski zestaw STOŁEK + BIURKO! Aż zaparło mi dech... z resztą ZOBACZCIE SAMI :) 





Prawdziwie "kobiecy" warsztat co nie? :) Te wszystkie narzędzia, przyrządy... no łał *.*




A tutaj pomiędzy różnymi gadżetami możecie wypatrzeć logo "Maszynerii" 





I na koniec nasza projektantka tego cudnego wnętrza, posiadaczka ogromnego bursztynowego talentu i autorka zdjęć - Natalia. Dziękuję za to, że zechciałaś podzielić się z nami tym wszystkim! Mam nadzieję że niedługo będziemy mogli podglądnąć też Twoje mieszkanie ;) 


I jak Wasze wrażenia? Czego ciekawego dopatrzyliście się jeszcze na zdjęciach?

Tymczasem wszystkich, którzy chcą się włączyć w mój wnętrzarski projekt gorąco zachęcam, żeby się do mnie odezwali! Pochwalcie się jak mieszkacie czy pracujecie. Napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips