poniedziałek, 27 października 2014

Deconatka dzieciom - urodziny Liama!

Oj tak długo czekałam na ten moment, kiedy będę mogła pokazać Wam mój wyjątkowy projekt! Gadżety na dziecięce urodzinki sprawiają mi tyyyyle przyjemności, że chciałabym móc wykonywać je cały czas <3

Dekoracje dla malutkiego Liama pozostaną na długo w moim serduchu, być może dlatego, że w końcu mogłam wykonać cały zestaw urodzinowy. Zaczęło się niewinnie, bo od zaproszeń, ale później z pomysłu na pomysł okazało się że przyjęcie ma być wyjątkowe, więc i dekoracje mają nadać mu charakter. I tak powstały: czapa, banerek z imieniem, słoiczki z drażami bananowymi i czekoladowymi jako upominek dla każdego Gościa, piki do babeczek oraz rozetki MNIAM MNIAM! do ciast, kolorowanki dla milusińskich i caaałe mnóstwo rozet do powieszenia w różnych wzorach i kolorach! Efekt oceńcie sami :)


















Przyznam, że po skończeniu wszystkich scrapów stwierdziłam, że sama chciałabym mieć takie urodziny, A CO! Tylko mi to już chyba nie wypada -.- Pozostaje więc czekanie na moje własne Skarby, którym będę mogła organizować niezapomniane przyjęcia :) 

JEŚLI WY TAKŻE LUBICIE TAKIE STYLIZOWANE IMPREZKI KLIKNIJCIE FACEBOOKOWEGO KCIUKA! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips