piątek, 23 stycznia 2015

Wnętrzarski Piątek #16 : zapraszamy do chatki z 1925 roku!

Kolejny piątek nastał, a ja kolejny raz jestem pod wrażeniem urządzonych przez Was domów! 

Tym razem jednak jest to zupełna nowość dla mnie, bo mam okazję poznać Was z Agnieszką i jej wręcz już historycznym domkiem, który pochodzi z 1925 roku! To niesamowite, jaki klimat został w nim stworzony... Wszystko jest drewniane, czasem otoczone cegłą <3 Znajdują się w nim niestandardowe pomysły i naprawdę polecam Wam zajrzeć dalej, bo inaczej będziecie tego żałować :) 

Na początku spoglądnijmy na salon. Oprócz tego że jestem zakochana w tym miejscu od stóp do głów i ciężko nie zauważyć dlaczego, to zwracam szczególną uwagę na dwie rzeczy- po pierwsze narożnik ,który idealnie wkomponował się w atmosferę sielskości, a po drugie roleta - nie taka zwykła, a prawdziwie dobrana do wnętrza - cudo!




W takim wnętrzu grzechem byłoby nie mieć kominka i szczerze zazdroszczę wieczorów przy nim spędzonych *.*

A teraz czas na kuchnię. Oczywiście kolejne elementy musiały skraść moje serce - w tym wypadku to okrągły dywanik i nietypowa lampa, która w tym stylu odnajduje się perfekcyjnie! 



Dla mnie to kącik jak z magazynu wnętrzarskiego ! Bujany fotel, drewniane pieńki (zauważcie koniecznie stojak na CD!) no i ta booooska choinka *.* Nic dodać nic ująć




A na koniec prawdziwa bomba - kto z Was ma w domu sporej wielkości pień drzewa? Jeśli macie, koniecznie się pochwalcie! Ten Agnieszki wykorzystany został jako stojak na telewizor - genialne :) 




No i co Wy na to? Czy dzisiaj udało mi się Was zaskoczyć tym nietypowym a jakże klimatycznym wnętrzem? Mam nadzieję że tak:)
 Agnieszko dziękuję Ci że się do mnie zgłosiłaś i postanowiłaś pokazać światu swoje cudne progi!

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik
#13 Mimowolnie zauroczona: klik klik
#14: kuchnia w bieli: klik kliK!
#15 Łazienka po raz pierwszy: KliK kLIk!

PS. zmieniłam nieco banerek na blogu i fanpage. Przyznam że nie jestem dobra w te klocki, ale mam nadzieję, że dzięki niemu łatwiej będzie zrozumieć co na blogu jest publikowane no i kiedy warto zaglądać po interesujące Was inspiracje czy produkty :) Może być? :)


Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips