poniedziałek, 2 marca 2015

Pudełeczko dla dziadków

HA! Ale mam opóźnienie!

Właśnie dziś pokażę Wam pudełeczko przygotowane na dzień Babci i Dziadka :D To wcale nie jest śmieszne.... Mam trochę zaległości - wybaczcie -.- 



Pudełeczko przygotowałam specjalnie pod warsztaty, które realizowałam między innymi w Muzeum na Nikiszowcu (klik)
Ja swoje zrobiłam w nieco 'babcinym' stylu :) Kolory dobrałam do koronki i różyczki z suszu, która niestety przechodząc przez wiele rąk została 'stratowana'. NO cóż... :D


Co magicznego zawiera pudełeczko? Otwierając pokrywkę możemy wyciągnąć girlandkę z karteczkami, którą każdy uzupełniał według własnych odczuć i myśli :) 



I co o tym myślicie? :) 
Ciekawa jestem czy też macie takie 'opóźnienia' czy tylko ja sobie nie do końca radzę z upływającym czasem? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips