poniedziałek, 16 marca 2015

Album dla Pary w wersji handmade

Ahoj! 

W Deconatkowej pracowni powstał ostatnio kolejny album, tym razem w nieco neutralnych barwach, bo mimo że zażyczyła go sobie Ania to pomyślała o tym żeby jej chłopak też był zadowolony, stąd album nie mógł być 'zbyt kobiecy' ... wiecie co mam na myśli :D 


Mam dla Was sporą dawkę zdjęć więc przygotujcie się na przeglądnie :) Ciekawa jestem czy Wam się spodoba...






Zrobiłam w albumie kilka kieszonek na luźne zdjęcia, sama takie lubię więc postanowiłam zastosować je i w tym :) 



O a tutaj jest karteczka którą oczywiście da się podnieść. Można wkleić zdjęcia zarówno na górze jak i pod spodem, ale też jest miejsce na swobodne notki :) 










I jak Wasze wrażenia? Wkleiłybyście do takiego albumu swoje zdjęcia?

Ani się spodobało, co mnie bardzo bardzo ucieszyło <3

2 komentarze:

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips