poniedziałek, 9 marca 2015

Przepiśnik w mięcie

Ahoj!

Ależ dawno nie miałam okazji przygotowywać przepiśnika... aż do zeszłego tygodnia :) 

Notes na przepisy przygotowany został w prezencie dla Agnieszki. Miał być w miętowych odcieniach, więc baaardzo się ucieszyłam na widok tego papieru z garnuszkami - idealnie wpasował się w moją koncepcję <3 


Z przodu stworzyłam coś w rodzaju mini książeczki, którą kiedyś podejrzałam na tutorialu od Retro Kraft Shop :) Tak mi ten pomysł przypadł do gustu, że po prostu musiałam ją umieścić na okładce!



W środku znalazły się trzy przekładki, według życzenia Agnieszki :) Desery są jej ulubioną działką więc zostawiłam na nie najwięcej miejsca.




Ostatnio coraz bardziej utwierdzam się w myśli, że też potrzebuję takiego przepiśnika i muszę w końcu sobie zrobić, ale powoli, powoli...! W końcu ostatnio zrobiłam już dla siebie album z wakacji, więc pewnie na przepiśnik będę czekała kolejny rok (oby tylko!) 

Buziaki:*

4 komentarze:

  1. O jaaaaaa, a ja szukam i szukam idealnego pięknego przepiśnika już od dawna, a tu takie skarby! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo się teraz uśmiecham do ekranu :)) Dziękuję i w razie potrzeby pisz śmiało! :)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips