poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Przepiśnik dla faceta!

Trafiło mi się ostatnio wyzwanie! 

Przyszło mi stworzyć pierwszy przepiśnik rodzaju męskiego. I wiecie co? Muszę przyznać, że ta prostota tak mi się spodobała, że może w końcu stworzę coś podobnego dla siebie 

W każdym razie od źródła wiem, że przepiśnik bardzo przypadł do gustu nowemu właścicielowi, więc cieszy się moje serducho :)








Takie rzeczy lubię ja i takimi prostymi się otaczam, więc kto wie... może w wolnej chwili? No tak obiecuję to sobie już dłuuugo, oby nie było tak jak z pamiętnym albumem :D

Me gusta takie jak widać na zdjęciach, ciekawi mnie czy ktoś z Was ma podobne?  


BUZIAKI :*

2 komentarze:

  1. Świetny! Sama próbuję zabrać się za zrobienie przepiśnika dla siebie, ale póki co walczę z albumem, a jak wiadomo, szewc bez butów chodzi, więc nie ma tak łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc właśnie... Taki to problem mają chyba wszystkie scraperki :D Powodzenia z albumem!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips