czwartek, 23 kwietnia 2015

NOMINACJA DECONATKI DO TRENDSETTERS !!!

Kochani! 

Spieszę z informacją, która totalnie mnie zszokowała - DECONATKA dostała nominację do TRENDSETTERS najpopularniejszego portalu ślubnego w Polsce - BRIDELLE! 

Dostaliśmy nominację w kategorii RĘKODZIEŁO, czyli to co lubimy najbardziej :)

A teraz wszystko zależy od Was! 

Do 6 maja można głosować na nas, a nagrodą będzie reklama w książce lub magazynie Bridelle Style, dlatego baaardzo liczymy na Wasze zaangażowanie, w końcu bez Was nas by nie było Emotikon hear


Głosować można codziennie, będziemy Wam o tym przypominać przez najbliższy czas (mam nadzieję że wybaczycie, a przy okazji pomożecie) 

Emotikon smile

kategoria rękodzieło (pod koniec strony) - DECONATKA


POZDRAWIAM podekscytowana









2 komentarze:

  1. Chętnie zagłosuję. Ja swego czasu byłam Trendsetterem Bridelle w kategorii Biżu Ślubna :)

    szczęścia Natka !

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips