piątek, 21 lutego 2014

Etui na CD / DVD

Ostatnimi czasy w ferworze wszystkich milionów spraw, To You z którymi współpracujemy, zapytało mnie o możliwość zamówienia etui na DVD z filmem. Zrobiłam więc pierwsze "próbne". Martwiłam się jak połączyć fakt żeby nie wyglądało jak każde zwykłe etui, które możemy znaleźć na allegro, a jednocześnie żeby okładka była twarda i wszystko trzymało się jak należy... Chyba niepotrzebnie :) Myślę, że wyszło całkiem całkiem :)) 


Takie etui mam zamiar tworzyć zarówno dla fotografów, operatorów oraz na każdą okazję dla Was kochani!


Etui może mieć jedną albo dwie kieszonki na CD w zależności od Waszych potrzeb i jest personalizowanie, czyli wykonywane według indywidualnych pomysłów - może macie konkretny kolor albo motyw przewodni, którym mam kierować się w wykonaniu go? Jestem do Waszych usług! 


CENA TO 30 PLN :)






Co myślicie o tym, żeby ważne dla Was CD przechowywać w takim właśnie opakowaniu? Zainwestowalibyście w podobne etui dla Was lub Waszych Klientów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips