Ach te detale… jak bez nich wyglądał by świat?!
Myślę, że do kolejnego elementu stylizującego nasze wesela
można zaliczyć zapowiedziane w tytule tablice z rozmieszczeniem gości lub też
inaczej plan stołów. Po co właściwie się to robi? Otóż po to, żeby po raz kolejny
zapobiec chaosowi weselnemu w pięknym stylu. Myślę, że śmiało można powiedzieć,
iż jest to niezbędnik przy weselach powyżej 100 gości, co jednak nie zabrania
skorzystania z tablicy przy mniejszej ich ilości ;) ALE PO KOLEI! Co jest nam
potrzebne by wszystko miało sens?
SENS = PLAN ROZMIESZCZENIA GOŚCI + WINIETKI + NUMERY STOŁÓW
A więc: jeśli decydujecie się na to rozwiązanie, nie może
zabraknąć żadnej z tych rzeczy. Na planie „rozrysowany” jest układ stołów z
jego numerami (UWAGA: jeśli lubicie zaskakiwać gości, zamiast numerów można
stoły po prostu nazwać, odpowiednio do stylizacji wesela, czymś co szczególnie
z Wami się wiąże, np. nazwami miejsc, które razem zwiedziliście lub różnymi
rodzajami hobby, które Was łączą, a może dziełami sztuki, jeśli jesteście ich
znawcami?). Dalej wpisane są odpowiednio
osoby, które siedzą przy danym stole. Tak więc Wasi goście mają ułatwione
„wejście” na salę, a Wy macie spokojną głowę, że goście się nie pogubią ;)
Jeśli już zdecydujecie się na taką tablicę, pamiętajcie by
pasowała do reszty zaplanowanego wystroju i dobrze się z nim skomponowała, bo
właściwe detale dają oszałamiający efekt! Kilka inspiracji i w głowie pojawia
się chęć posiadania, nieprawdaż?!
via Pinterest.com
To genialne rozwiązanie na każde wesele. Numery stołów i plan stołów pomaga w organizacji i przyspiesza wejście na salę, gościom łatwiej jest się odnaleźć i nie muszą zastanawiać się nad tym, gdzie usiąść. :)
OdpowiedzUsuń