wtorek, 25 lutego 2014

CYKL "PRZY STOLE": Czym jest plan rozmieszczenia stołów?

Ach te detale… jak bez nich wyglądał by świat?!

Myślę, że do kolejnego elementu stylizującego nasze wesela można zaliczyć zapowiedziane w tytule tablice z rozmieszczeniem gości lub też inaczej plan stołów. Po co właściwie się to robi? Otóż po to, żeby po raz kolejny zapobiec chaosowi weselnemu w pięknym stylu. Myślę, że śmiało można powiedzieć, iż jest to niezbędnik przy weselach powyżej 100 gości, co jednak nie zabrania skorzystania z tablicy przy mniejszej ich ilości ;) ALE PO KOLEI! Co jest nam potrzebne by wszystko miało sens?


SENS = PLAN ROZMIESZCZENIA GOŚCI + WINIETKI + NUMERY STOŁÓW


A więc: jeśli decydujecie się na to rozwiązanie, nie może zabraknąć żadnej z tych rzeczy. Na planie „rozrysowany” jest układ stołów z jego numerami (UWAGA: jeśli lubicie zaskakiwać gości, zamiast numerów można stoły po prostu nazwać, odpowiednio do stylizacji wesela, czymś co szczególnie z Wami się wiąże, np. nazwami miejsc, które razem zwiedziliście lub różnymi rodzajami hobby, które Was łączą, a może dziełami sztuki, jeśli jesteście ich znawcami?).  Dalej wpisane są odpowiednio osoby, które siedzą przy danym stole. Tak więc Wasi goście mają ułatwione „wejście” na salę, a Wy macie spokojną głowę, że goście się nie pogubią ;)


Jeśli już zdecydujecie się na taką tablicę, pamiętajcie by pasowała do reszty zaplanowanego wystroju i dobrze się z nim skomponowała, bo właściwe detale dają oszałamiający efekt! Kilka inspiracji i w głowie pojawia się chęć posiadania, nieprawdaż?!






via Pinterest.com

1 komentarz:

  1. To genialne rozwiązanie na każde wesele. Numery stołów i plan stołów pomaga w organizacji i przyspiesza wejście na salę, gościom łatwiej jest się odnaleźć i nie muszą zastanawiać się nad tym, gdzie usiąść. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips