poniedziałek, 17 lutego 2014

Cykl Przy stole - cz. II: KARTECZKI Z IMIONAMI, CZYLI TAK ZWANE WINIETKI PODCZAS WESELA

W dobrej organizacji wesela jest to nieodłączny element, który narzeczeni muszą starannie przemyśleć. W tej kwestii na początku należy podjąć decyzję z dwóch istniejących opcji:

   Nie chcemy specjalnie ustawiać naszych gości, niech siądą tak żeby dobrze się czuli

 Chcemy uniknąć zbędnego zamieszania na weselu, dlatego ustalamy kto obok kogo siedzi



A teraz przyjrzyjmy się bliżej każdej z propozycji. Pierwsza- pozwala na swobodne zachowania wśród gości zarówno na początku wesela jak i w jego trakcie- „bo kto zabroni mi się przesiąść” :) Możecie być też prawie pewni, że nie da się uniknąć w tym wypadku początkowego rozgardiaszu panującego po wejściu na salę. Trzeba też uwzględnić, że jakiemuś znajomemu zabraknie np. miejsca przy stoliku z innymi ludźmi z ekipy, co może mu się nie spodobać. Są jednak i plusy- goście z pewnością usiądą obok tych ludzi, z którymi najchętniej rozmawiają i czują się swobodnie, a więc prawdopodobnie nic nie stanie im na przeszkodzie, by dobrze się bawić na Waszym weselu. Po drugie ominie Was obowiązek spędzenia jakiegoś wieczoru na ustawianiu gości, a to czasem nie jest łatwa sztuka, by wszystkim dogodzić.  Po trzecie- zaoszczędzicie troszkę pieniędzy.

MOJA RADA: przy wejściu do sali poinformujcie swoich gości o tym, że mają rozsiąść się sami. Najciekawszym i najbardziej stylowym pomysłem jest tabliczka z odpowiednim napisem, taka jak ta na zdjęciu. Zachęca ona do wymieszania się członków dwóch rodzin, które w dniu wesela stają się jedną ;)
www.pinterest.com

Propozycja druga, jak się domyślacie wprowadzi pewien ład i porządek w całej uroczystości. Gdy się na nią zdecydujecie, jestem pewna, że dołożycie wszelkich starań aby Wasi goście byli zadowoleni z proponowanego usadzenia. CO DO SAMYCH WINIETEK: wierzcie mi, są teraz tak ciekawe rozwiązania, że nie musi być ona w formie karteczki. Ja osobiście kocham te pomysłowe, dostosowane do motywu wesela i takie mam zamiar robić dla moich klientów (oczywiście jeśli nie jesteście przekonani do tych nowoczesnych, to standardowe także wykonuję;) ). Wstawiłam kilka ciekawych inspiracji, może to Was zachęci do przemyśleń ;)

www.deconatka.pl
www.deconatka.pl
www.deconatka.pl
www.deconatka.pl
www.pinterest.com


www.pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips