piątek, 29 maja 2015

Wnętrzarski Piątek: Salon z niezwykłą witryną!

AHOJ!

Piątkowo witam Was salonem, dawno żaden tu nie zagościł... A ten jest wyjątkowy ♥ Jego właścicielką jest Kasia - autorka bloga 'My full house'. Jeeej ile u niej cudowności, zaglądnijcie koniecznie! 

Tymczasem ja zapraszam Was do jej pokoju gościnnego, pełnego ukochanej przeze mnie prostoty i stylu.



Jak zapowiedziałam w tytule, tak i jest ona, witryna-marzenie! Jakoś zawsze na słowo "witryna" reagowałam alergicznie, a tutaj proszę, totalne zaskoczenie. Ona mnie oczarowała!



Na pierwszy rzut oka widzę tu lampę, boską zresztą. ALE następny punkt zwiedzania to krzesła *.* Nie mogę się na nie napatrzeć! 






A tu stolik w wersji adwentowej - wpadłybyście na taki "wieniec adwentowy"? Ja nie, a jest ♥ 

Ciekawa jestem, czy bywacie u Kasi, czy w końcu udało mi się Was zaskoczyć? :)))) 
Padłyście z zachwytu, jak i ja? 

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


Zapraszam do zaglądnięcia na pozostałe Wnętrzarskie Piątki, o tutaj: KliK

Buziaki!

4 komentarze:

  1. Nie znałam Kasi ale teraz juz będę do niej zaglądała , bo wnętrze bardzo oryginalne i piekne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mi się udało zaskoczyć! Cieszę się, że Cię zachęciłam ♥

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia!!!!witryna cudowna!masz oko!!!!!pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips