poniedziałek, 18 maja 2015

Roczek Poli w kremowej odsłonie



Przyznam się szczerze,
kiedy stworzyłam ten zestaw pomyślałam, że taki kiedyś muszę zrobić swojej kruszynie (jeśli będzie się miała takowa pojawić ;) ) 

Kolory są takie 'moje' ♥
W zestawie na roczek powstał banerek z imieniem, korona i winietki.
A wyszło tak:












 Ciekawa jestem czy te kolory tylko mnie tak poruszyły, czy Wam też przypadły do gustu? 

Wszystkie produkty dostępne są oczywiście już w sklepiku:


Koronę zgłaszam na wyzwanie
D jak dziecko

A banerek z imieniem zgłaszam na wyzwanie Beescrap

Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna interpretacja craftbarowego wyzwania. Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wyglada świetnie i prezentuje się elegancko :) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny komplet i bardzo ciekawa interpretacja wyzwania - super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy banerek, pięknie przyozdobiony. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips