środa, 13 maja 2015

Papiorzany Comber i warsztaty Olgi - działo się!

AHOJ!

Dziś trochę inaczej, bo nie ślubnie, ALE... w zeszłą sobotę uczestniczyłam w Papiorzanym Combrze i nie mogłam sobie odmówić przyjemności dodania tej notki :) 

A było fantastycznie! Po pierwsze, mały ogląd 'jak to wyglądało' czyli główna sala będąca miejscem poszukiwań skarbów scrapoholiczek :D Było tyyyyle ludzi, że fotki postanowiłam zrobić przed 17:00 bo rano się po prostu nie dało! Poza tym też rzuciłam się w wir zakupów i wydałam chyba każdy grosz, który posiadałam :D





A teraz czas na warsztaty. Mocno postanowiłam sobie, że wezmę udział w tych mediowych Olgi Heldwein, to było moje marzenie i spełniło się cudem, bo kilka dni przed ktoś zrezygnował (dzięęęęki! ) i mogłam zająć to pożądane miejsce. 

Oczywiście nie zawiodłam się  - BYŁO FANTASTYCZNIE! Wiele wspaniałych i zdolnych dziewczyn, fajnie dzielić z kimś tę pasję :) Poza tym po raz pierwszy działałam tyle z mediami ♥ Ok nie rozpisuję się bo mogłabym tak bez końca, mała fotorelacja poniżej :)



Praca w wersji roboczej, powiedzmy sobie szczerze wygląda yyy delikatnie ujmując - dziwnie :D


O i nawet ja się na fotkę załapałam :))

Moja sąsiadka siedząca po mojej lewicy, przemiła i pomocna niezwykle! Dorotko pozdrawiam Cię z całego serducha!



Jest i Olga, wulkan energii! Naprawdę jest tak sympatyczna, że słowami ciężko wyrazić. Męczyłam ją niezwykle, ale mam nadzieję, że nie ma mi za złe tych stu pytań do... :D 

 Nie mam póki co zdjęcia końcowego, może któraś z Was posiada? Chętnie wstawię! 
A tymczasem moja praca w wersji ostatecznej. Postawiłam na nieco inne kolory niż większość bo praca ma zawisnąć w moim domu, a więc musi pasować! 





No i to by było na tyle. Dzięki Papiorzanemu Combrowi przeżyłam niezwykle warsztaty i obkupiłam się baaardzo :) 

Pozdrawiam wszystkie dziewczyny, które miałam okazję poznać no i mam nadzieję, że do zobaczenia za rok!


2 komentarze:

  1. czesc, ale ci zazdroszcze tych warsztatow nie mowiac o zakupach!!!!praca wyszla ci fantastycznie, tez zaliczylabym taki kurs bo tego jeszcze nie robilam!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm odpisałam Ci już wcześniej, nie wiem ale coś mi tu nie gra, głupie internety -.-
      Muszę przyznać że długo się zastanawiałam nad warsztatami, wiadomo że to trochę kosztowne, ale nie żałowałam ani sekundy! Było SUUUPER! Jeśli tylko będziesz miała okazję to nie wahaj się tylko spiesz od razu się zapisać :)
      Aaa no i dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips