poniedziałek, 17 listopada 2014

Muzealny Album

Ahoj!

Dziś u mnie praca wre niesamowicie, mam głowę pełną pomysłów, tylko czasu jakby mało... Tymczasem światło dzienne w końcu ujrzy mój album stworzony z prezencie dla Pani pracującej w muzeum od jej koleżanek i kolegów (bardzo to miłe, widzieć jakie niespodzianki sobie zamawiacie!) 

W albumie postawiłam na Journalowe papiery od UHK Gallery, strasznie przypadły mi do gustu biorąc pod uwagę temat pracy <3 Starociowe elementy pozyskane na Bytomskim targu towarzyszyły dekoracjom na kilku kartach. Do tego elementy koronek, trochę kwiatów i album powstał jakoś tak sam z siebie :) Teraz widzę że zdjęcia niestety nie wyszły tak fajnie jak mi się wydawało i raczej nie oddają rzeczywistości, ale cóż... ostro pracuję nad tym żeby polubić się z aparatem, choć czasem mamy siebie dosyć -.- 

Ze względu na zdjęcia osób umieszczone w albumie dodaje tylko te karty, w których nic nie widać, wiecie jak to dzisiaj jest... W każdym razie mam nadzieję, że choć trochę udało mi się sprostać temu wyzwaniu :) 











To tyle dziś ode mnie, lecę działać dalej! Życzę Wam udanego tygodnia Kochani!

Ps. Baaardzo miło mi powitać nowych obserwatorów - dziękuję że jesteście <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips