środa, 19 listopada 2014

GRUDNIOWNIK i warsztaty

Ahoj! 

Czy słyszeliście może o grudniowniku? Ja przyznam szczerze, że słuchy o nim doszły mnie dopiero w tym roku, ale tak spodobał mi się ten pomysł że musiałam go wykonać <3 W skrócie jest to mini notes, w którym zapisujemy nasze zmagania świąteczne, nasze plany i wspomnienia, do których z przyjemnością możemy wrócić w każdym momencie. A jako, że tegoroczne Święta będą moimi pierwszymi spędzonymi z już-mężem, postanowiłam je uwiecznić :)

Mój grudniownik powstał na bazie z beermaty 15x15 cm, więc łatwo będzie go schować w okresie poświątecznym. Ma kilka kieszonek, do których chowane są notatki. Na pierwszej stronie umieściłam wyciągany TAG z delikatną dekoracją... No dobrze, już się nie rozpisuję, sami zobaczcie jak to wygląda. NIE ZAPOMNIJCIE PRZECZYTAĆ NA DOLE INFORMACJI O WARSZTATACH, NA KTÓRYCH BĘDZIE MOŻNA WYKONAĆ PODOBNY GRUDNIOWNIK :)











 





Jako że grudzień zbliża się wielkimi krokami, chciałabym zaprosić na tworzenie podobnych notesów w mojej pracowni :) 
A WIĘC INFORMACJA O WARSZTATACH:


Spieszcie się więc Kochane, bo ilość miejsc ograniczona! Do zobaczenia :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips