poniedziałek, 24 listopada 2014

Kalendarze księżycowe... Yyyy to znaczy KSIĄŻKOWE na 2015 rok :)

Ahoj!

W zeszłym tygodniu na Fanpage Deconatki (klik klik) przeprowadziłam małą ankietę odnośnie tego czy używacie kalendarzy i przyznam że dowiedziałam się całkiem ciekawych informacji - między innymi że Fabian czyta kalendarze 'KSIĘŻYCOWE'. Czy też zastanawialiście się o co właściwie mu chodzi?! Otóż ja już wiem... Pomyłka interpretacyjna - zamiast 'książkowe' przeczytał księżycowe właśnie! Ponoć z Panną Magdaleną cały wieczór sprawdzali swoje księżycowe  kalendarze i nie potrafili zrozumieć dlaczego właściwie o to pytam! Uśmiałam się NAPRAWDĘ :D 

WRACAJĄC DO KALENDARZY: W zeszłym tygodniu w pracowni powstały trzy sztuki, każda inna. Przyznam że teraz mam ochotę tworzyć kolejne, zgodne z Waszymi potrzebami, czyli małe, z kopertką, takie w sam raz do torebki itd :) Póki co pokazuję Wam te gotowe, które można kupić od ręki (REZERWUJCIE ŚMIAŁO). ALE ALE jeśli chcecie kalendarz w innym stylu, kolorze, o innym wymiarze, CHĘTNIE GO DLA WAS WYKONAM! Skuście się więc na wyjątkowe kalendarze, które cieszą oko przez cały kolejny rok :)


KALENDARZ BLACK - RED - WHITE :) REZERWACJA!
CENA: 40 PLN






KALENDARZ Z DZIEWCZYNKĄ 
CENA: 35 PLN





KALENDARZ RETRO REZERWACJA
CENA: 35 PLN




Jeśli Wy lub Wasi znajomi jesteście typowymi ORGANIZATORAMI swojego czasu to kalendarz będzie chyba jednym z bardzo udanych prezentów Mikołajkowych, a Święta już tuż tuż!
Rezerwować możecie w komentarzach lub na priv :) Jeśli któryś będzie zajęty, napiszę to obok nazwy. 

NA Waszą prośbę wstawiam układ kalendarza i z góry przepraszam za foto robione w pośpiechu -.- Te kalendarze są wymiaru A5 czyli zeszytu, układ jest dzienny :)


Buziaki :*


11 komentarzy:

  1. Sa przesliczne! Ja mimo ze jestem uporzadkowana osoba to kalendarzy nie uzywam, na scisnie tez zaden nie wisi.
    Gratuluje talentu bo oprawy tych sa magiczne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo Ci dziękuję! Co prawda zdjęcia są fatalne (szczególnie przy Twoich które są oszałamiające!), niestety nie mam ani talentu ani odpowiednich nabytych umiejętności do ich robienia, no ale mam nadzieję, że oddają choć trochę rzeczywistość :) Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  2. :) zamawiam "Niech się kręci" - z takim hasłem na bank każdy dzień będzie lepszy od kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A można prosić o zdjęcia środka kalendarza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, tylko o co dokładnie chodzi? O układ stron i rozpisek? :)

      Usuń
    2. Układ i wygląd stron, ile jest miejsca na własne notatki :)

      Usuń
    3. Hej :) Układ jest dzienny, czyli jeden dzień na jedną stronę, a soboty i niedziele umieszczone są na jednej stronie. Mam zdjęcie zrobione tak na szybko tylko nie umiem dodać w komentarzu, spróbuję zaraz wrzucić do posta :)

      Usuń
  4. Są ekstra !!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips