niedziela, 22 czerwca 2014

Koronkowy Album Ślubny



Hallo, 

Sezon Ślubny rozpoczął się na dobre, a ja ruszyłam w końcu z produkcją albumów :) 

Mam kilka propozycji, a oto pierwsza z nich. Album wykonany jest na bazie koronki, stąd idealnie pasuje do klimatu ślubu. Dołączyłam do niego elementy z brązowego metalu, takie jak narożniki, uroczy uchwyt i malutki aparacik (na zdjęciach niestety mało widoczny bo schował się pod kokardkami) i kółka, którymi spięty jest album. Ten zawiera 8 kart 30x30 cm, ale w razie potrzeby zawsze można dorobić ;) 

CENA ALBUMU TO 230 zł +15 zł za każdą dodatkową kartę :)








Chętnych na podobne albumy zapraszam do kontaktu: deconatka@gmail.com




2 komentarze:

  1. Bardzo ładny album ślubny:) 8 kart trochę mało, bardziej pasuje pod album plenerowy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Co się tyczy kart to dlatego właśnie daję możliwość dorobienia ich :) Ogólnie jak rozmawiałam ze znajomymi fotografami to mówili mi, że w takim albumie ma się zmieścić 30-40 zdjęć, więc wydaje mi się, że 30 to akurat wejdzie, ale oczywiście uwagę chętnie uwzględnię przy następnych moich wytworach :)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips