poniedziałek, 2 czerwca 2014

Exploding Box w wersji fotograficznej

Ahoj!

Ale się cieszę, że znalazłam ten moment żeby w końcu coś napisać tu od siebie <3 Teraz z Internetem w domu powinno mi iść znacznie lepiej w nadrabianiu blogowych zaległości :) A dzisiaj chciałam Wam przedstawić twór, który powstał na zamówienie pewnej cudownej i PRZEmiłej fotografki - Kasi Sołtys (klik klik). To dzięki niej powstaje ten wpis, bo pofatygowała się i przesłała mi świetne zdjęcia mojego pudełeczka- Kasiu DZIĘ-KU-JĘ! 

A teraz do rzeczy - pudełko jest wykonane tak jak moje typowe Exploding Boxy, sęk w tym, że Kasia wymyśliła, że chce do niego schować płytkę CD. Stąd też zwiększyłam wymiary sześcianu z 10 do 13cm boku. Na samym środku powstała kieszonka, do której wkłada się płytkę i gotowe! Kiedy Klienci otwierają pudełeczko, ono otwiera swoje ścianki i odkrywa całe swoje piękno i jego zawartość :) I JAK PODOBA WAM SIĘ TEN POMYSŁ? Myślę, że jest świetny biorąc pod uwagę estetykę wręczania komuś w upominku płyty ze zdjęciami bądź nagraniem. 

Jak widać potrzeba jest matką wynalazku - ja sama bym raczej nie wpadła na to żeby robić takie właśnie opakowania na CD, ale gdy okazuje się, że ktoś inny odkrywa taki pomysł to dlaczego by nie spróbować :D Chyba udało mi się spełnić wymagania, a teraz mam ochotę na więcej :D Dlatego też pamiętajcie, CHĘTNIE JE DLA WAS WYKONAM :)  Cena to 60 zł/szt







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips