czwartek, 6 marca 2014

Wyzwanie Scrapowe numer 1!

OKEJ postanowione! - w końcu zawzięłam się w sobie i mocno przemówiłam do rozsądku, że najwyższy czas spróbować sił w scrapowych wyzwaniach. Mam nadzieję, że nie najem się za siebie wstydu... cóż - pożyjemy, zobaczymy :D


A tymczasem mój debiut ma miejsce na blogu Scrapowy Pas Startowy. Wyzwanie dotyczy GUZIKA :) Stąd też zgłaszam swoją szkatułkę w nieco rustykalnym stylu, na wieczku której umieszczeni są GŁÓWNI ZAINTERESOWANI czyli guziki :D To chyba tyle... 

Link do konkursu: KLIK KLIK


I BASTA! stało się :)



2 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko! Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu SPS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście chętnie zawitam znowu! :)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips