wtorek, 25 marca 2014

Etui w wersji MINTY :)

Hallo, 

ostatnimi czasy przygotowuję się do sezonu "fotograficznego" ;) Z takim też zamiarem powstało moje etui na CD z moim ukochanym kolorem MINTY <3 Jest bardzo proste w swojej formie, ale taki był zamiar. Powiem Wam, że cała zabawa z etui strasznie mi przypadła do gustu i mam ochotę robić ich nieskończenie wiele! Mimo wielu pięknych prac zgłoszonych do WYZWANIA Art - Piaskownicy postanowiłam że nie będę chowała się za szafą i też się zgłoszę, A CO! :D A oto fotki (które swoją drogą zrobiła po raz pierwszy swoim nowym cackiem moja droga SIS za co z serducha dziękuję! Może teraz częściej będę mogła wrzucać moje zmagania :))



A oto podlinkowany banerek wyzwaniowy. Jak widać załapałam się na ostatni moment :D




Swoją drogą ETUI MINTY dostępne jest już w naszym sklepiku, o tutaj: KLIK KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips