poniedziałek, 2 listopada 2015

Mediowa ramka na zdjęcia

AHOJ!

Na samym początku muszę Was przeprosić za brak Wnętrzarskiego Piątku... zaspałam, wybaczcie -.-
A dziś będzie druga część prezentu Sandry. Oprócz przepiśnika (KLIK) w żeglarskim klimacie, dostała również ramkę do przechowania wspaniałych wspomnień. Dodałam mały element nawiązujący do marynarskiego stylu, tak by wszystko łączyło się w całość - złoty ster ♥ 

Tym razem pobawiłam się pastą strukturalną - robię to dość rzadko, a lubię, więc chyba muszę coś zmienić w scrapbookingowej diecie ;) Dodałam też brokat, czego praktycznie już w ogóle nie robię, a tutaj, proszę, jednak się skusiłam :) 









I co o niej myślicie? 
Ja jestem ciekawa jak wygląda ze zdjęciem w środku i czy dobrze się komponuje... Mam nadzieję, że będę miała okazję zobaczyć ♥


Pracę zgłaszam na wyzwania: 




Ściskam!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka miała być ;) Mam nadzieję, że Sandra włoży do niej jakąś foteczkę ze swojego marynarskiego wesela ♥

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips