środa, 18 listopada 2015

Wesele Motylkowe cz. 4 - Wyjątkowy kącik dla dzieci ♥

Ahoj!

Pora na ostatni post z Wesela Motylkowego! Dziś mam przyjemność pokazać Wam mój ulubiony element - weselny kącik dla dzieci ♥ Kolorystyka była dość konkretna, bo czerwono-czarno-złota, a jednak wyszło w moim odczuciu bardzo elegancko, zabawnie i nie przesadnie ;)



Stół przy którym siedziały dzieci nie posiadał żadnych wazonów z kwiatami- wiadomo jak mogą skończyć ;) Postawiłyśmy więc na urocze balony w kropki w dość mocnych doniczkach, które dodatkowo zasypane zostały żwirkiem, tak by nie były zbyt przewrotne. Poza winietką-motylkiem, każdy Milusiński otrzymał swój mały zestaw kreatywny z kolorowanką i –w zależności czy własność była dziewczynki czy chłopca – różdżkę lub wiatraczek. Na osobnym stoliku wyznaczona została „Strefa tylko dla dzieci”, gdzie znajdywały się kredki, gumki i naostrzyki, czyli wszystko co potrzebne by zabrać się za kolorowanie ;) 







Ciekawa jestem czy Wam też tak bardzo się spodoba :)))) Ja oglądając te zdjęcia od razu mam uśmiech na twarzy ♥

Zapraszam Was do dzielenia się Waszymi przeżyciami na temat kącików dla dzieci - czy warto je robić? 

A jeśli podoba się Wam nasza realizacja, która bądź co bądź wiele nerwów nas kosztowała. będzie mi niezwykle miło jeśli dacie nam Lajka :)))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips