środa, 28 października 2015

NOWOŚCI ŚLUBNE: Wesele Motylkowe cz.1

Mam dziś niezwykłą przyjemność zaprosić Was w weselny świat pełen motyli :) 
Justyna i Rafał - fantastyczna Młoda Para (!) zdecydowała się na ten właśnie motyw przewodni, określając dodatkowo kolorystykę: złoto, czerwień i czerń. Nietypowo. 

Ale nie tylko tym zastałyśmy zaskoczone. Tydzień przed weselem dostałam wiadomość od PM, że zostali uczestnikami nowego programy TVN Style: 'i że Cię nie opuszczę aż do ślubu'.
Świetnie! Ucieszyłam się w pierwszej chwili, 'to będzie nowe wyzwanie'! 
Tak... potem nadeszła chwila refleksji, jedna, druga... Okej trudno, biorę to na klatę :) 
Dziś nie wiem czy drugi raz bym się zgodziła. Mnóstwo nerwów, zmiany na ostatnią chwilę i występ przed kamerami. Klaps, cięcie! Klaps, cięcie! i tak w kółko. Ileż razy mi się to już śniło! I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie moja świadomość, że telewizja potrafi z igły zrobić widły. I więcej nie napiszę. 
Bardzo obawiam się tego odcinka. Ustaliłam więc, że najpierw powiem B. że ma go zobaczyć sam, a potem ewentualnie wydać zezwolenie na mój seans :) 

Dziś zapraszam Was na moje zdjęcia. Sami zdecydujcie czy Wam się podoba ♥ 
Wesele odbywało się w pięknym hotelu Gorczowski w Chorzowie. Ślicznie dziękujemy za słowa otuchy i miłą współpracę :) 

Oczywiście musiałam podzielić zdjęcia, bo jest ich całe mnóstwo. Przedstawiam Wam wejście do hotelu i recepcję, a także co nieco ze środka. 









Na recepcji znalazło się miejsce na księgę gości, a w zasadzie dwie! Pierwsza to obraz z motylami, na którym goście wpisywali swoje imiona. Druga, to klatka na bardziej wylewne życzenia, prosto od serca dla Młodej Pary ♥








A teraz trochę o stołach. Ogólnie kwiaty nie są naszym dziełem. PM miała je zapewnione w cenie. Tak więc zajęłyśmy się dodatkami. Co dołożyłyśmy od siebie? Winietki-motylki, świeczniki ze złotymi świecami, numerki na stoły, napis MR&MRS oraz 'girladkę' ze wstążek pod bukiet PM :) 







 Przebrnęliśmy! ♥

Teraz jestem ciekawa Waszych opinii! Oglądacie program? Jak Wasze wrażenia? 
Jeśli macie ochotę wesprzeć na duchu moje zatracone "ja", komentarze stoją przed Wami otworem ;)


4 komentarze:

  1. Pięknie! jeszcze stolik z życzeniami od gości super, bardzo mi się podoba. Kolory są fajne - takie intensywne i do tego motylki na widelcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że kolory się udały ;) Cieszę się, że udało nam się zrealizować plan PM i postawiliśmy na swoim, nie zmieniając pod presją niczego co było w planach :)

      Usuń
  2. Deconatka nie przejmuj sie i nie poddawaj, podejrzewam, ze po tym programie przestalas wierzyc w siebie ale NIE MOZESZ! Jesteś najlepsza, angazujesz sie w kazde dekorowanie i kazde zadanie, poswiecasz cala siebie, nie mozesz sie poddawac po wyrezyserowanym programie, trzymam kciuki, zebys odzyskala wiare w siebie ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ ♥ ♥ Z tak wspaniałymi ludźmi na pewno się nie poddam! Dzięki!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips