środa, 15 czerwca 2016

London Wedding cz.I! Wesele w stylu angielskiej herbatki ♥

Cóż to było za wesele!

Magda i Grzegorz postawili na niesamowity motyw przewodni - kochają Londyn więc musiał on zawitać w ich najważniejszym dniu ♥ 

My postanowiłyśmy połączyć dwa motywy w jeden - 'angielska herbatka' ale w londyńskich kolorach!
Były więc dzbanuszki z kwiatami, filiżanki zalane świecami oraz wszechobecna czerwień i granat. 
Po królewsku gościły też korony, ale myślę, że więcej ich znajdziecie w następnym poście. 
Dziś tylko początek, bo zdjęć jest jak zwykle mnóstwo i nie mogłam się zdecydować -.- 

Będzie więc o planie metra przerobionego na plan gości, 
drogowskazie w towarzystwie latarenek,
stołach gości z winietkami w formie znaczków
oraz
stole Młodej Pary, którego tłem stał się wielki Big Ben!

Nic więcej nie napiszę, bo zdjęcia pokażą Wam więcej niż moje słowa.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba ♥
































Dajcie znaka jakiegokolwiek, przyjmę każde słowo z bijącym serduchem!
Ten projekt był dla nas niezwykle ważny bo rozpoczynający na dobre sezon weselny. 
Mam nadzieję, że Wam choć odrobinę przypadł do gustu ♥

A za tydzień ciąg dalszy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips