środa, 13 kwietnia 2016

Ślubna Środa: Etui na CD dla rodziców

 Halo :) 
Ależ dziś słoneczko od rana nas rozpieszcza ♥ Aż chce się pracować!
Wczoraj postanowiłam w końcu ogarnąć mój balkon i od dziś już poranna herbatka będzie smakowała inaczej. Wcielam w życie też moje nowe postanowienie zajęcia się Instagramem tak więc znajdziecie tam foty tego co się u mnie dzieje na bieżąco (także te z balkonu!)  

No a tak poza tym, dziś wyciągam na wierzch 'starocie' [zobaczcie datę na etui!] 
Muszę w końcu posegregować wszystkie te fotki, bo zaczyna się nowy sezon a ja tu wyjeżdżam z 2015 -.-
W każdym razie dziś etui sztuk trzy, wszystkie w prezencie dla rodziców ;)   





U Was też wiosna pełną parą? 
Mam nadzieję, że tak!

Do piątku! [mam nadzieję, że i to postanowienie wcielę w życie i post zaistnieje, a to stwierdzenie ma mnie jeszcze bardziej zmotywować xD] 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips