poniedziałek, 7 marca 2016

Album dla dziewczynki w pastelowych kolorach ♥

Ahoj

Cóż to była za szybka realizacja! 
Dominika napisała z pilną potrzebą stworzenia wyjątkowej pamiątki dla Antosi więc rzuciłam wszystko i zabrałam się do pracy! 
 Udało się -album dotarł na czas ♥

Mimo, że był on dla małej dziewczynki, tym razem miało obyć się bez różu. 
Na okładkę postawiłam więc na kremowy.
 Nie mogłam się oprzeć koronce, musiałam zrobić wiązaną kokardę!
W środku natomiast przeważają pastelowe miętowe i zielone odcienie :) 






 

Miejsce na życzenia od Dominiki :) 










A tu miejsce na opis przeżytych przygód ;)








Dowiedziałam się, że Dominika była baaardzo zadowolona, 
co tym bardziej cieszy moje serducho! 

A jak Wam się podoba?
Ściskam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips