niedziela, 27 lipca 2014

Słodka wyżerka w pięknym stylu!

Mam nadzieję, że przeglądacie ten post po sutym posiłku, jeśli nie to ostrzegam, że ślinka będzie Wam cieknąć ciurkiem! Głodnym polecam zatem przerwać na chwilę, podejść do lodówki, przegryźć coś, a następnie grzecznie powrócić przed ekran monitora :D

Prezentuję Wam Słodki Bufet z Wesela Morelowego w Kropki! Wszystkie pyszności zostały wykonane przez dwie Magdy, jedną z nich znajdziecie tutaj (klik klik) a drugą tutaj (klik klik). Zaglądnijcie koniecznie, bo warto <3

Tymczasem ja króciótko opiszę co się tam działo. Oprócz słodkości, bufet miał w tle ramy okienne na których wisiał szary banerek. Strasznie żałuję, że nie mam jak Wam tego pokazać na zdjęciach, niestety jakoś nam to umknęło :( ALE! Jest na to rada - już teraz wiem, że bufet w całości zobaczycie na naszym nowym Deconatkowym Spocie Reklamowym! Ja już go widziałam, Wy musicie jeszcze na chwilkę uzbroić się w cierpliwość :] 











I co? PRZYZNAĆ SIĘ ŁADNIE KOMU ŚLINKA POCIEKŁA MIMO PEŁNEGO BRZUSZKA?! :P

Zaglądnijcie też do poprzedniego posta z uroczymi dżemikami i księgą gości (Klik Klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips