środa, 6 listopada 2013

Już wkrótce...

Tym oto tytułem zapowiadam kilka zmian zachodzących nie tylko w mojej skromnej egzystencji, ale przede wszystkim w działaniu Deconatki :) A oto i one:

  1. Już wkrótce w Świętochłowicach oficjalnie otworzymy siedzibę (i pracownię w jednym) Deconatki
  2. Już wkrótce w Internecie zaistnieje sklep Deconatki 
  3. Już wkrótce Deconatka codziennie będzie wycinała, sklejała i produkowała to i owo w przeróżnych formach
  4. Już wkrótce blog zostanie pilnie przeze mnie prowadzony (tak, tak..obiecuję to sama przed sobą)
  5. Już wkrótce ożyje nasz Fan Page i w końcu nie będziecie musieli się zastanawiać po co i dlaczego :) 

To tyle z dnia dzisiejszego, musiałam napisać, bo w końcu po tak długim czasie wszystko zaczyna nabierać kształtów, co wprawia mnie w niezwykle pozytywny nastrój :)) Bywajcie i oczekujcie!
 
 
                                                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips