piątek, 14 listopada 2014

Wnętrzarski Piątek #6: cudne pokoiki Maluszków

AHOJ!

Mam dzisiaj dla Was prawdziwe cacuszka i nie mogłam się już doczekać żeby Wam je pokazać! We Wnętrzarskich Piątkach nie było jeszcze ani słówka o pokoikach dla dzieci no i w końcu dziś nastanie ten dzień! A do tego pokażę Wam NIE JEDEN A DWA pokoiki - dla dziewczynki i chłopca. A najlepsze zostawiłam na koniec - zdjęcia pochodzą od znanej bloggerki Kasi, której aranżacje można podziwiać niejednokrotnie na łamach dekoratorskich magazynów! Blog Kasi to 'Mój dom - moje miejsce' i możecie na niego trafić klikając o tutaj: KLIK KLIK.

A teraz nacieszcie się prawdziwą ucztą cudnych pokoików! Zaczynamy od słodziutkiego dziewczęcego <3 Po pierwsze kocham kolory, takie delikatne i zwiewne... MOJA DRUGA MIŁOŚĆ TO HUŚTAWKA! Zresztą popatrzcie sami :)









Przyszedł czas na małe co nieco w wersji chłopięcej. Choć aranżacja pokoju już uległa zmianie, to ja jestem zakochana w nim po uszy! 








Ależ zarzuciłam Was dziś fotkami, nie ma co! Po prostu nie mogłam się oprzeć -.- 
I co powiecie na takie dziecięce kąciki? 
A może macie swoje własne którymi chcecie się podzielić na moim blogu? 


Pochwalcie się jak mieszkacie czy pracujecie. Napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!

#2 salon Shabby: KLIK KLIK!

#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!

#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!

#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!


6 komentarzy:

  1. Witam, Podziwiałam już te pokoiki u Kasi, ale przy okazji trafiłam do Ciebie :) i podoba mi się więc zostanę na dłużej, a przy okazji zapraszam do siebie :) Pozdrawiam ! Magda z Róże, fiołki i aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ależ mi miło czytać takie komentarze, mam nadzieję Cię nie zawiodę i będziesz zaglądała z chęcią :) Ja jak tylko znajdę momencik to też z przyjemnością wpadnę do Ciebie! Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Witam się i ja :) Pokoje przecudne... Ile razy bym ich nie oglądała zawsze wywołują zachwyt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona miło mi powitać i Ciebie :) Ja też nie mogę się napatrzeć na te pokoiki, są wprost przecudne <3

      Usuń
  3. Uwielbiam taką konsekwencję w kolorystyce wnętrz. Pokoje piękne - można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie urządzone pokoje!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips