sobota, 22 czerwca 2019

Deconatka na nowo czyli projekt ŚPIOCHOWISKO!

Halo Kochani!

Witam Was po dość długiej przerwie. Potrzebowałam jej ogromnie, by naładować baterie, a przy okazji zmienić miejsce zamieszkania, pracę oraz... własną firmę <3

Postanowiłam coś odmienić i tak oto powstało ŚPIOCHOWISKO - zupełnie nowy projekt, który możecie wykorzystać na wiele okazji.



CO MOŻEMY DLA WAS ZROBIĆ?

Przede wszystkim Śpiochowisko ma wywołać uśmiech na twarzach - Twojej i Twoich gości! Spędźcie razem czas chillując się pod naszymi namiotami. Zorganizujcie Waszym pociechom prawdziwe Piżama Party w domu. Stwórzcie wyjątkowe Garden Party w ogrodzie. Pomysłów mamy nieskończenie wiele i w Śpiochowisku chcemy zrealizować je wszystkie!

A teraz zobaczcie jak wygląda to w realu :))) 






Po 5 latach pracy w branży wiem, że niejednokrotnie macie ochotę na stworzenie strefy chillu dla Waszych gości. Teraz będzie do tego idealna okazja. Nie myślcie, że nasze tipi może służyć tylko dzieciom! Ja sama nie mogę się doczekać, aż udekorujemy je w klimacie boho czy glamour! Wszystko zależy tylko i wyłącznie od tego, co pragniecie osiągnąć, a my staniemy na uszach byście relaksowali się w najlepszym z możliwych miejsc :))))

I co Wy na to?

Ciekawskich zapraszam na naszą nową stronę https://www.spiochowisko.com/
Znajdziecie tam także nieco gadżetów na przyjęcia urodzinowe dla Waszych dzieci.

A co dalej? Czas pokaże!
Ja jestem głodna nowych wyzwań i już nie mogę się wprost doczekać :)))











Ściskam!

1 komentarz:

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips